Retourneren

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dat vind ik natuurlijk jammer, maar het is geen enkel probleem om deze te retourneren. (Alleen wanneer je iets hebt besteld wat ik op maat voor jou heb gemaakt is het niet mogelijk dit te retourneren). Bij Chickfietst heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.

Retourneren is niet moeilijk. Stuur de artikelen naar onderstaand adres:

Chickfietst
Prinses Irenestraat 12
8071 NZ Nunspeet

Je mag natuurlijk ook altijd ‘even’ langs fietsen om het pakketje in mijn brievenbus te doen 🙂

Na ontvangst van jouw retourzending wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de (bank)rekening die je hebt gebruikt om je bestelling te betalen. Houd er rekening mee dat Chickfietst retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Voeg altijd een briefje met je naam en bestelnummer bij je retourzending. Zonder gegevens kan ik jouw retourzending niet verwerken!

Er gelden tijdens de SALE iets andere regels dan normaal. Waar je tijdens de SALE rekening mee moet houden is het volgende:

– Wanneer je een item hebt besteld en deze later in de SALE komt, dan kunnen wij de korting helaas niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.

– Het retourneren van SALE items is uiteraard gewoon mogelijk, het betaalde bedrag wordt dan retour gestort.

Let op! Retourkosten zijn voor jezelf, deze worden dus niet vergoed door Chickfietst. Zorg ervoor dat alles altijd voldoende gefrankeerd wordt terug gestuurd. Door Chickfietst berekende verzendkosten binnen Nederland, worden gerestitueerd als de bestelling in zijn geheel wordt terug gestuurd. Dit geldt niet voor berekende bezorgkosten bij SALE producten.

Tip: Als je iets terug stuurt, kun je kiezen om dit met trackingnummer te doen. Dit doe ik zelf ook altijd, ook als het een brievenbuspakketje is. Je kunt daarmee jouw eigen zending volgen en zien wanneer het bij mij wordt afgeleverd. Ook heb je wat meer houvast bij PostNL als het zoek raakt. Gelukkig gebeurt dit zelden en dus is de keuze aan jezelf om hiervoor wel of niet iets extra’s te willen betalen.

Ruilen van artikelen
Als een besteld artikel bijv. niet blijkt te passen, dan mag deze altijd retour gestuurd worden. Het kan niet automatisch omgeruild worden. Dit betekent dat het nieuw product in zo’n geval opnieuw door jou besteld en betaald wordt. Het product dat niet goed is ontvang ik graag z.s.m. terug en het aankoopbedrag zal door mij binnen 7 dagen worden terug gestort.